ZBULIM I RRALLË NË GALAKTIKË/ Identifikohen 70 ekzoplanetë që rrotullohen pa yllin e tyre

Një zbulim i çuditshëm është bërë nga astronomët evropianë, duke gjetur 70 ekzoplanetë “të vetmuar” në galaktikën tonë. Bëhet fjalë për ekzoplanetë që nuk i përkasin një sistemi yjor dhe nuk lëvizin rreth një ylli mëmë. Ky është një zbulim i rrallë pasi deri më tani janë zbuluar vetëm disa raste të izoluara.

Astronomët tani vlerësojnë se ka shumë më tepër ekzoplanetë të tillë, të quajtur Planetët e Lirë Floating (FFPs), që rrotullohen rreth universit. Zbulimi u bë me katër teleskopë nga Observatori Jugor Evropian (ESO) në Kili si dhe disa teleskopë në Hawaii dhe Arizona në SHBA.

Studiuesit, të udhëhequr nga astronomja Nuria Mire-Rouag publikuan punimin në revistën Nature Astronomy. Të gjithë ekzoplanetët e gjetur, kryesisht në konstelacionin e Akrepit në një distancë prej rreth 420 vite dritë nga Toka, janë të mëdhenj, masa të ngjashme me Jupiterin, “gjigantin” e sistemit tonë diellor.

Vendndodhjet e planetit mashtrues